30 Haziran 2012 Cumartesi

BİRAZ DA GÜLELİM

DAHA 2 DEMEMİŞ..
Çevresinde; ailesiyle çok mutlu olduğu bilinen bir kadını, arkadaşları çevirmiş ve
-- Bizlerde her akşam kavga gürültü eksik olmazken sizin evdeki bu mutluluğun sırrı nedir? anlatsana deyince; kadın başlamış anlatmaya
-- Bu işin sırrı evlendiğimiz güne dayanır. Düğün günü eşimle beni
 birer ata bindirdiler. O önde ben arkada giderken benim atın biraz tökezledi. Eşim atından indi ve benim atın kulağına "bu biiir" dedi. Tekrar atına bindi biraz daha ilerledik ki atım tekrar tökezledi. Eşim tekrar atından indi ve benim atın kulağına "bu ikiiii" dedi ve atına binip tekrar ilerlerken aksilik bu ya, benim at gene tökezledi. Eşim gene atından inde ve benim atın kulağına "bu da üç oldu" dedi ve çekti tabancasını atımı vurup öldürdü.
Ben eşime
-- Yahu atın suçu neydi, sadece biraz tökezledi ne güzel gidiyorduk,,,
deyince, eşim bana döndü ve
 "bu biiir"
dedi. O gün bu gün eşime bir daha muhalif olmadım. İşte bizim mutluluğun sırrı 

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Fıkra ile ilgili yoruımlarınızn bekliyrem. Hadi asılın kalem kağıtlara.