17 Ağustos 2012 Cuma

GARANTİ BANKASI PARANIZI ÇALAR MI?

Ben cevaplayayım.Çalar tabi. Niye çalmasın. Mesleği hırsızlık olan mesleğinden geri durur mu? Ne oldu da böyle yazıyorum onu da anlatayım. Geçenlerde Garanti bankası Aksaray İstanbul şubesini aradım. Karşıma çıkan danışmaya müşteri temsilcisi  ile görüşmek istediğimi söyledim. Beni bir bayana bağladı. adını sormayı unuttum ve direk konuya girdim. ve dedim ki :
--- Hanımefendi, Ben başka bir bankayla la çalışıyorum ama bu banka benden çeşitli adlar altında sürekli para kesiyor. Şimdi de hesap sorgulamaya para alıyor. Siz hesap sorgulamadan para alıyor musunuz?
Banka:
--- Hayır beyefendi. Biz hesap işletim ücreti dışında para almıyoruz.
Ben:
--- Peki Onu da almamanız için ne yapmam gerekiyor?
Banka:
--- Sadece 2 adet faturanızla ilgili otomatik ödeme talimatı verin yeter. Sizden hesap 
işletim ücreti de alınmaz.
Teşekkür ettim ve telefonu kapattım ve hesaba para yatırmadan önce internetten 2 adet telefon için otomatik ödeme talimatı verdim. 3 gün sonra da hesaba para yatırdım. Ben diğer bankadan kurtulduğum için çok rahatım. Öyle ya Garanti söz verdi. Kesinti olmayacak. Ama hesaba gene para yatırmak için bir atm ye gidip te ekranda hesaptaki rakamı görünce, yani resmen şok oldum. Rakam 40 tl eksik. Karşılığında da "2012 yılı 1. dönem hesap işletim ücreti" yazıyor. Hay lanet olsun. Ulan biz bu bankalara güvenemeyecek miyiz? Hemen 4440333 ü aradım ve daha önceki telefon görüşmesini hatırlatarak olmaması gereken bu kesintinin nedenini sordum. Ne dese beğenirsiniz?
Banka:
--- Kesinti senede 2 kere yapılır. Sizin konuşmanız 1. işletim döneminden sonra gerçekleşmiş. Onun için 1. dönemi almışlar.
Dedim ki:
--- PEKİ NEDEN BANA ÖYLE BİLGİ VERİLMEDİ, NEDEN BANA YALAN SÖYLENDİ?
Banka:
--- Yapabileceğim bir şey yok beyefendi.
dedi.
--- HARAM ZIKKIM OLSUN  dedim ve telefonu kapattım. Kapatırken ne dedi biliyor musunuz?
Banka:
--- Garantiyi aradığınız için teşekkür ederiz.
Bu kadar da yüzsüzler yani.
Olay aynen böyle oldu. Ulan kuruş kuruş kazanıyorsun onu da hemen kapıyorlar. 40 tl, gerçi bir şey değil ama verilen sözle yapılan icraat tutmayınca insanın zoruna gidiyor. Densin ki "kardeşim sen kaz bulsan yolmaz mısın" dense vallahi zoruma gitmeyecek. Çünkü biliyorum ki Türkiye'de kanunlar zenginden yana. Hukuk Böyle işliyor.Yalan söyleme ya...Alacağım paranı, kurtuluşun yok de..
Bir kere de burada yazayım da sağlam olsun
HARAM ZIKKIM OLSUN. BURUNLARINDAN GELSİN..............

Hiç yorum yok: